четвртак, 11. септембар 2014.

VREDI ODVOJITI PAR MINUTA VREMENA I PROČITATI OVO!!!

POTRESNA ISTINITA PRICA



Jedan mali dječak upitao je svoju majku :” Majko , žasto plačeš ?”. Zato što sam žena , odgovorila mu je majka.Ne razumijem te!!! rekao je dječak.Mama ga je samo zagrlila nježno i rekla mu: “nikada i nećeš razumijeti sine”. Kasnije je upitao svoga oca: ” Tata , zašto mi se čini da mama plače bez ikakvog razloga?”. Sve žene ponekad puste svoje suze bez ikakvog razloga , bilo je jedino što je otac znao reći. Dječak je odrastao i postao je čovjek , a još uvjek se pitao i tražio odgovor , zašto žene plaču??Jedne noći u snu mu se javio Bog , a on ga je upitao: “ Bože, zašto se žene tako lako rasplaču?”. Bog mu je odgovorio:

“Kad sam stvarao ženu morala je biti posebna. Dao sam joj ramena dovoljno jaka da nosi svu težinu ovoga svijeta , a opet dovoljno nježna da svakome mogu pružati utjehu.Dao sam joj unutrašnju snagu da podnese porod i odbijanje koje joj toliko puta stiže od njene djece.Dao sam joj čvrstinu koja joj omogućuje da ide dalje kad svi drugi odustanu i da se brine za svoju rodbinu i porodicu u dane bolesti i nevolje bez prigovora.Dao sam joj osjećajnost da voli svoju djecu bez obzira na sve , čak iako su je veoma povrijedili. Dao sam joj snagu da nosi svoga muža kroz njegove greške i načinio je od njegovog rebra da bi štitila njegovo srce.Dao sam joj mudrosti da zna da dobar muž nikada ne bi povrjedio svoju ženu , ali da povremeno testira njenu snagu i odlučnost da postojano bude uz njega.I napokon , dao sam joj SUZU da se isplače.To je samo njeno na korištenje kad god joj zatreba.Vidiš , sine moj , reče Bog: ”Ljepota žene nije u odjeći koju nosi , ni u njenoj figuri ili u načinu na koji se češlja.Ljepota žene mora se vidjeti u njenim OČIMA , jer je tu ULAZ u njeno SRCE i DUŠU - mjesto gdje stanuje njena LJUBAV !!!




Zato , reče Bog: "BUDI JAKO OPREZAN , NJEŽAN i PAŽLJIV PREMA ŽENI DA JE NE RASPLAĆEŠ , JER JA BROJIM NJENE PROLIVENE SUZE..ŽENA JE NASTALA OD ČOVJEKOVOG REBRA , A NE OD NJEGOVIH STOPALA DA SE GAZI PO NJOJ , NE OD NJEGOVE GLAVE DA SE SA ŽENOM VLADA...VEĆ OD NJEGOVOG BOKA DA MU BUDE JEDNAKA , ISPOD RUKE DA BUDE ZAŠTIĆENA I POKRAJ ČOVJEKOVOG SRCA DA BUDE VOLJENA...

PODELITE OVAJ TEKST AKO JE NA VAS OSTAVIO UTISAK...

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...