понедељак, 19. октобар 2015.

8 najlepsih ljubavnih SMS poruka za voljenog

Sa vama cemo podeliti najlepsih 8 ljubavnih poruka koje mozete poslati vasem dragom. 
Nema sumnje da kada mu odkuckate bilo koju od ovih poruka, izmamice mu momentalno osmeh na lice cim vidi displej telefona i procita.

Pogledajte kojih su to 8 najlepsih ljubavnih poruka:

1. Noćas zvezde pišu tvoje ime i vetar na tebe miriše. Srce mi se raznezilo time pa ti poruku piše da ti kaže da te voli na svetu najviše.

2. Hvala ti što si tako dobar prema meni,što si me naučio da prave vrednosti cenim, što trpiš ako sam nekad dosadna i teška, za nas nikad neću reći da smo greška...Hvala ti na svemu lepom što si mi pružio, i nikad ne pitaj, ni kako, ni zašto, VOLIM TE jer si to zaslužio.

3. Nisi prvi koji me je zagrlio,ali si prvi u čijem zagrljaju se osećam sigurno.Možda nisi prvi kojeg volim,ali si prvi koga je lako voleti.I ne,možda nisi prvi sa kojim želim da traje,ali si prvi,sa kojim ne želim da prestane!




4. Hoću da zauvjek budem malo dete koje ne zna šta je ljubav, koje se igra barbikama,plaši mraka,bježi od dečaka, ne razmišlja o životu i njegovoj težini, već živi u snovima i tišini!

5. Možeš da zatvoriš oči i ne widiš stvari koje ne želiš,ali ne možeš da zatvoriš srce zbog osećanja koji ne želiš da osetiš..

6. Često je teško naci reči jer onih pravih je tako malo, pa zar su uopšte potrebne reči da shvatiš koliko mi je do tebe stalo..:)

7. Čudno je kako je život prazan... Kada jedna osoba nije tu... Ili kada živiš među toliko ljudi... A misliš samo na nju...

8. Zašto zatvaramo oči kada plačemo? Kada sanjamo? Kada se molimo? Kada se ljubimo? Zato što znamo da najlepše stvari ne možemo videti nego ih osećamo srcem!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...